Merhaba İTÜ'lü!

Zorlu bir sınav ve tercih sürecinden sonra artık İTÜ’lüsünüz ve çift diploma programlarının ayrıcalıklı eğitimini almak için hazırsınız.  Hayatınızda yepyeni bir dönemin başladığının farkında olarak siz Çift Diploma Programları öğrencilerimize yardımcı olmak amacıyla hazırladığımız bu el kitabı, umarız üniversite hayatınızın başlangıcında sizlere yardımcı olacaktır. Hepinizin başarılı bir üniversite yaşamı geçirmenizi dilerken, İTÜ’ye hoş geldiniz diyoruz.

Çift Diploma Programlarına nasıl kayıt yaptırılır? Kayıt için neler gerekir?

Öncelikle üniversitemizin öğrenci işleri sayfası olan https://www.sis.itu.edu.tr/YeniKayit202410/kayitlar.php?secenek=1 adresinden, kayıt işlemlerine göz atmanızı öneririz. Kayıt esnasında istenen belgeleri, kayıt şartlarını ve diğer tüm detayları bu linkten öğrenebilirsiniz.


Çift Diploma Programları kayıtları 28 Ağustos 2023 - 01 Eylül 2023 tarihleri arasındaki yukarıdaki link üzerinden gerçekleştirilecektir.



Kayıt Adımları:

1. Burayı  ya da yukarıdaki linki tıklayınız ve ilgili sayfadaki "öğrenci numarası" kısmına tıklayarak öğrenci numaranızı öğreniniz.
2. Herhangi bir Vakıfbank şubesine giderek öğrenci numaranızla harç yatırmak istediğiniz belirtiniz ve Hazırlık sınıfının ilk dönem ücreti olan 6.680 TL'yi ödeyiniz. Herhangi bir IBAN ya da hesap numarasına ödeme yapmayınız.
3. Yine buraya  ya da yukarıdaki linkte tıklayınız ve "Kayıt İşlemi" başlığı altındaki linke tıklayarak TC kimlik numarası ve doğum tarihiyle kayıt sayfasına giriş yapınız.
4. Lise diplomanızı ve ödeme yaptığınız dekontu PDF formatında sistemimize yükleyiniz ve kaydınızı tamamlayınız. (Eğer Deniz Ulaştırma ve İşletme Mühendisliği ya da Gemi Makinaları ve İşletme Mühendisliği'ne yerleştiyseniz, ilgili sayfada da görebileceğiniz üzere Gemi Adamları Sağlık Yoklama Belgesi'ni yüklemeniz gerekir. Eğer Uluslararası Saraybosna Üniversitesi ile ortaklaşa yürütülen bir programa yerleştiyseniz, ödeme yapmayınız, sistemimize yalnızca lise diplomasını yükleyerek kaydınızı tamamlayınız.)


Çift Diploma Programlarına E-devlet sistemi üzerinden kayıt yaptıramazsınız. Kesin kayıt sırasında elektronik ortamda yüklenmiş belgelerin aslı ile 4 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf (fotoğraflar son altı ayda çekilmiş ve adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde olmalıdır.)
16 -27 Ekim 2023 tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına teslim edilecektir. Konuya ilişkin açıklama belge teslim tarihlerinden önce ÖİDB web sitesinde ilan edilecektir.

ÖNEMLİ NOT: Uluslararası Saraybosna Üniversitesi ile ortaklaşa yürütülen programlara yerleşen öğrencilerimiz İTÜ kayıtlarını mutlaka tamamlamalıdırlar.


Çift Diploma Programlarının harçları ne kadardır, nereye ve nasıl ödenir? Taksit imkânı var mıdır?

Çift Diploma Programlarının yıllık ödemeleri, anlaşmalı olduğumuz herhangi bir Vakıfbank şubesine ödenebilmektedir. Nüfus cüzdanınız ve İTÜ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı sayfasından öğrenebileceğiniz 9 haneli Öğrenci Numaranız ile şubeye gittiğinizde ödeme yapabilirsiniz.

Çift Diploma Programlarının yıllık öğrenim ücreti ödemeleri, ilk dönem ve ikinci dönem başında iki eşit taksit halinde ödenir. Çift Diploma Programları bölüm sayfalarında göreceğiniz ücretler sadece okullara ödenen yıllık ücretlerdir. Barınma, yemek, kırtasiye vb. masraflar dahil değildir. Üniversiteye ödenen öğretim ücretlerinde her sene değişiklik yapılabilmektedir. Yurt dışında bulunacağınız yıla ait güncel ücretleri, ilgili okulun web sitesinden kontrol etmenizi öneririz.

Çift Diploma Programları Güncel Ücretlerini Programların İçerisinde Bulabilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT: İTÜ'deki dönemler için Çift Diploma Programları öğrenim ücretleri, Vakıfbank şubelerinden öğrenci numarasıyla ya da Vakıfbank ATMlerinden yine öğrenci numarasıyla ödenmektedir. Herhangi bir IBAN numarasına ödeme yapmayınız.


Çift Diploma Programlarının İngilizce şartı nedir? İngilizce şartını yerine getiremeyenler için prosedür nedir?

Çift Diploma Programlarında öğrenim dili %100 İngilizce’dir ve öğreniminizin bir kısmını yurt dışında tamamlayacağınız için yurt dışındaki ortak üniversitelerle anlaşmalar gereği uluslararası standart sınavlar olan TOEFL ya da kabul edilen bölümlerde PTE (Pearson Test of English) sınavlarından yeterli puanı almanız gerekmektedir. Bazı programlarda İngilizce dil yeterliğine ilişkin özel koşullar bulunmaktadır. Lütfen ilgili programdan dil koşullarını kontrol ediniz.

Yabancı dil koşullarıyla ilgili detaylı bilgiyi aşağıdaki linkten alabilirsiniz.

https://www.sis.itu.edu.tr/TR/mevzuat/ingilizce-gecerli-sinavlar.php

Üniversite Senatosunun 06.07.2023 tarih 838 sayılı kararına göre 2023-2024 Eğitim-Öğretim yılı güz yarıyılından itibaren, TOEFL iBT ve PTE Academic sınav sonuçlarının devlet üniversitelerinde bulunan sınav merkezlerinden alınmış olması gerekmektedir. Bu dönemden önce üniversiteye kabul almış veya kesin kayıt yaptırmış öğrencilerin 2 yıl geçerlilik süresi dolmamış belgeleri kabul edilecektir.



İTÜ Lisans ve Çift Diplomaya Yönelik Uluslararası Ortak Lisans Hazırlık Programları Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği Madde 5, 2. bendi uyarınca, Üniversiteye kabul edilen öğrencilerinden yabancı dil düzeylerinin yeterliğini Senatonun belirlediği sınavlardan biri ile belgeleyemeyenler İngilizce hazırlık programına kabul edilirler.

2017-2018 akademik yılı itibariyle, İTÜ Lisans ve Çift Diplomaya Yönelik Uluslararası Ortak Lisans Hazırlık Programları Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği Madde 7, 3. bendi uyarınca, üniversiteye kabul edildikleri eğitim öğretim yılında, uluslararası sınavlardan birinden başarılı olan UOLP Hazırlık öğrencilerinin isterlerse İngilizce hazırlık öğretimine devam etmeyip takip eden yarı yılda fakültelerindeki öğrenime başlayabilmeleri için Senato tarafından belirlenen devam koşulunu yerine getirmeleri gerekmektedir.

Ayrıca, Çift Diploma Programları öğrencileri, üniversiteye kabul edildikleri yıl, Çift Diploma Programları hazırlık programındaki derslere devam edebilmeleri için dönem içi performans ve sınav ortalamalarından en az yüzde 50 başarı sağlamakla yükümlüdürler.

* TOEFL IBT/PTE sınavlarının geçerliliği 2 yıldır.

İngilizce koşulunu yerine getiremeyen öğrencilerimiz, düzey belirleme sınavına tabi tutularak mevcut İngilizce düzeylerine göre A – B – C – D kurlarından birine yerleştirilir  ve bir yıl boyunca akademik İngilizce ve TOEFL sınavına yönelik eğitime tabî tutulur. Kurumsal TOEFL sınavını kabul eden programlar için ilk dönem başında, ilk dönem sonunda ve ikinci dönem sonunda olmak üzere yılda 3 kez Kurumsal TOEFL sınavı uygulanır. İlk dönem başındaki Kurumsal TOEFL sınavını geçen öğrencilerimiz Hazırlık eğitimi almadan 1. yıl eğitimlerine başlarlar. İlk dönem sonunda gerekli dil koşullarından herhangi birini sağlayan öğrencilerimiz ikinci dönem Hazırlık Programı’na devam etmezler. 1. yılın ikinci döneminden en fazla 2 ders alarak eğitimlerini sürdürürler.

İkinci dönem sonunda TOEFL sınavlarından gerekli puanı alan öğrencilerimiz 1. sınıfa başlamaya hak kazanırken, dil yeterlik koşulunu hazırlık senesinin sonunda yerine getiremeyen öğrencilerimiz bir yıl daha UOLP Hazırlık Programı’na kayıt yaptırabilirler. Çift Diploma Programların öğrencilerinin
en fazla iki yıl hazırlık okuma hakları bulunmaktadır.

Gerekli İngilizce koşulunu sağlayamayan öğrencilerimiz, isterlerse, 4/12/2008 tarihli ve 27074 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmeliğin 7nci maddesinin on ikinci fıkrası uyarınca, İngilizce öğretimin zorunlu olmadığı üniversitelere yatay geçiş için başvuru yapabilirler. Yatay geçiş için başvuruda bulunmayan adayların Üniversite ile ilişikleri kesilir.

Üniversite Senatosu'nun 22.09.2016 günlü ve 640 sayılı kararı gereğince, 2016-2017 eğitim-öğretim yılı bahar yarıyılından itibaren IELTS sınavı kabul edilmeyecektir.


Irregular öğrenci statüsünde eğitime başlama şartları, avantaj ve dezavantajları nelerdir?

Hazırlık şartını ara dönemde sağlayan öğrencilerimiz, Bahar döneminde lisans eğitimlerine başlayabilirler. Bunun için öncelikle, programlarının gerekliliği olan yabancı dil skorunu gösteren belgeyi, Çift Diploma Programları Yabancı Diller koordinatörü Özge Bozkurt'a email yoluyla iletilmesi gerekmektedir. (Email: ozgebozkurt@itu.edu.tr)

2023-2024 Akademik Yılı için Irregualar öğrenci olarak ders kaydı yapacak olan öğrencilerimiz öncelikle, programlarının gerektirdiği yabancı dil skorlarını Yabancı Diller Yüksekokulu'na onaylattıktan sonra buradan ulaşabilecekleri Akademik Takvim'deki tarihlerde ücretlerini yatırmaları gerekir. Sonrasında, buradan ulaşabilecekleri programlarının ders planlarında 1.sınıf Bahar dönemi derslerinden en fazla 2 ders alarak eğitimlerine başlayabilirler. Ön şartı olmayan derslere Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı web sitesinde bulunan buradaki linkten (KEPLER sistemi üzerinden) kayıt olabilirler. Hangi dersleri seçebileceğinizle ilgili lütfen program koordinatörünüzle iletişime geçiniz.

Yabancı dil skorunun onayının ardından, Lisans Akademik Takviminde ilan edilen tarihlerde Vakıfbank şubelerinden öğrenci numaranızla harç bedelinin ödenmesi gerekmektedir. Bu ücreti ödedikten sonra Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı web sitesinden ders seçimi yapılmalıdır. Ders seçiminizi, programınızın koordinatöründen fikir alarak yapmanız faydalı olacaktır. Irregular öğrenci statüsünde öğrenciler, ön şartı olmayan azami 2 derse kayıt yaptırabilirler. 

Irregular öğrenci olarak eğitime başlamanın avantajı, öğrencilerimizin bir dönem eğitime ara vermeleri yerine lisans eğitimlerine başlayarak Üniversiteye olan adaptasyonlarının artması şeklinde ifade edilebilir. Ayrıca öğrencilerimiz, bir sonraki sene Bahar döneminde alacak oldukları derslerin yükünü de azaltmış olurlar.

İlgili yönetmelik gereği, Hazırlık eğitiminin ilk döneminde yeterli yabancı dil koşulunu sağlayan öğrencilerimiz, ikinci dönem 1. sınıftan en fazla 2 ders alarak düzensiz (irregular) öğrenci olarak eğitimlerine başladıklarında toplamda 9 dönemde eğitimlerini tamamlamış olurlar. Bu durumda olan öğrencilerimiz, 4 yıllık eğitimlerinin sonunda oluşan ortalamaları ne kadar yüksek olursa olsun dereceye giren öğrenci olarak değerlendirilemezler. Ancak bu durum, başarı bursu verilen programlardaki bursluluk durumunu, mezuniyeti ya da mezuniyet sonrası çalışma/lisansüstü eğitime devam etme durumlarını etkilemez.


ABD'deki üniversitelerle ortaklaşa yürütülen Çift Diploma Programların öğrencilerinin ABD’ye gitme şartları nelerdir?

ABD'deki üniversitelerle ortaklaşa yürütülen programların genelinde Çift Diploma Programları öğrencileri İngilizce yeterlilik koşulunu yerine getirip eğitimlerine İTÜ’de başlarlar. 1. yıllarında İTÜ’de zorunlu dersleri başarıyla vermeleri ve programların şart koştuğu Genel Not Ortalamasını (GNO) sağlamaları şartıyla öğrencilerimiz ABD’ye gitmeye hak kazanırlar. Programların şart koştuğu Genel Not Ortalamaları aşağıdaki tabloda verilmiştir:

Programlar Bazında İstenen Genel Not Ortalamaları

 

PROGRAM ADI

 

GEREKEN MİNİMUM GNO

Bilişim Sistemleri Müh.

 

2.00/4.00

Biyomühendislik

2.00/4.00

Deniz Ulaştırma İşletme Müh.*

-

Endüstri Müh.

2.00/4.00

Gem. Makineleri İşletme Müh.*

-

İnşaat Müh.

2.00/4.00

İşletme

2.00/4.00

Moda Tasarımı

3.00/4.00

Tekstil Geliştirme ve Pazarlama

2.50/4.00

Elektronik ve​Haberleşme Mühendisliği

2.50/4.00

* Deniz Ulaştırma İşletme ve Gemi Makineleri İşletme Mühendislikleri programlarında öğrenciler bahar yarıyılında ABD’ye gönderilirler. Bu sebeple öğrencilerde herhangi bir not ortalaması şartı aranmaz.

İTÜ’de zorunlu dersleri verememeleri ya da GNO’larının istenen şartın altında olması durumunda öğrenciler, üstten ders alabilirler ancak ABD’ye gitmek için gerekli şartları yerine getirmek için İTÜ’de düzensiz öğrenci statüsünde eğitim görmeye devam ederler.

ABD’ye gidişte prosedürler nelerdir?

ABD’ye gitmek için gerekli şartları yerine getiren öğrenciler, program koordinatörleri tarafından ortak  üniversiteye bildirilirler. Ortak üniversiteler de bu öğrencilerin vizelerini alabilmesi için I-20 adlı belgeyi yollar. Öğrencinin adına düzenlenmiş olan bu belge, öğrenci vizesi alabilmeniz için gereklidir. Konsolosluğun istediği diğer belgelerle birlikte öğrenci bireysel olarak vize başvurusunda bulunmaktadır.

Vize işlemleri için detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. 

Amerika’ya gidiş gelişler için alınacak olan uçak biletleri de yine öğrencilerin kendi sorumluluğundadır. Ancak uçak bileti alırken, Amerika’da yapılacak olan oryantasyon tarihleriyle ilgili program koordinatörünüzden bilgi almanız ve oryantasyon sırasında Amerika’da bulunacak şekilde biletinizi almanız yararınıza olacaktır.

ABD’ye gittiğinizde derslere kayıt olabilmeniz için karşı üniversite tarafından gönderilen sağlık formlarını önceden doldurarak doktorunuza imzalatmanız ve ABD’ye göndermiş olmanız gerekmektedir. İlgili formlar ABD’deki üniversitelerin internet sitelerinde bulunmaktadır.

Amerika’ya gitmeden önce, oradaki yaşam hakkında bilgi verilecek mi?

ABD’ye gitmeden önce İTÜ’deki program koordinatörleriniz tarafından, ABD’deki yarıyıl başlamadan önce gittiğinizde de karşı üniversitede bulunan program koordinatörünüz tarafından düzenlenecek oryantasyonda bilgi alabileceksiniz. Ayrıca ABD’de eğitim almış olan öğrencilerimiz ve mezun olup orada yüksek lisans yapan öğrencilerimiz de gönüllü olarak size yardımcı olabileceklerdir.

İTÜ’deki ve Amerika’daki barınma koşulları nelerdir?

İTÜ’deki barınma koşullarıyla ilgili olarak bilgi almak ve yerleşkelerimizdeki yurtlarda konaklamak için,  öğrenci kaydınızı yaptırdıktan sonra Yurt Burs Ofisi ile bağlantıya geçmeniz gerekmektedir.

Yurt Burs Ofisi için: http://yurtburs.itu.edu.tr

ABD’deki üniversiteler de yerleşke düzeninde üniversiteler olduğu için yerleşkelerdeki apart yurtlarda kalabilirsiniz. Bazı programlarda ABD’ye gittiğiniz ilk yıl için, adaptasyon açısından yararlı olacağı düşünüldüğünden yerleşke içindeki yurt olanaklarından yararlanmanız zorunlu tutulmaktadır.

Amerika’daki yurtlarda isterseniz Türk arkadaşlarınızla, isterseniz yabancı arkadaşlarınızla kalabilirsiniz. Yine tavsiyemiz yabancı öğrencilerle kalarak İngilizce seviyenizi ilerletmeniz için gerekli ortamı sağlamanız yönündedir.

Amerika’daki staj ve yaz okulu şartları nelerdir?

ABD’de dersi kalan öğrenciler, almak istedikleri dersin kredisi başına, normal ücretinin 3-4 katı fazla ücret ödeyerek yaz okulunda o dersi alabilmektedirler.

Staj yapılması zorunlu olan programlarımız dışında staj yapmak isteyen öğrencilerimiz, hem ABD’de hem de İTÜ’de staj yapabilmektedirler. Ancak öğrencilerimizin bu stajla ilgili üniversitelerinin fakülte staj komisyonlarına önceden bilgi vermeleri gerekmektedir. Öğrenciler staj yerlerini kendileri bulurlar. Bu konu ile ilgili program koordinatörlerinize danışabilirsiniz.

Mezun olduktan sonra Amerika’da kalma hakkım var mı? Yüksek lisans ya da çalışma imkânı bulabilir miyim?

Mezun olduktan sonra, öğrencilerimiz, tanınmış üniversitelerde yüksek lisans yapma ve önemli şirketlerde iş bulma fırsatını bulabilmektedirler.

2008 yılından bu yana, yeni çıkan bir yasa uyarınca, ABD'deki üniversitelerle ortaklaşa yürütülen mühendislik programlarından mezun olanlar, “Optional Practical Training” (OPT) adı verilen uygulama kapsamında, 2,5 yıl süresince iş bulmaları şartıyla, öğrenci vizesiyle ABD’de çalışma imkânına sahiptirler. Diğer programlar için bu süre 1 yıldır.

Ayrıca mezun öğrencilerimiz, ABD’deki okullarda da yüksek lisans yapma hakkına sahiptirler.

İTÜ’de dönem içinde az sayıda dersten başarısız olduğumda o dersi/dersleri ABD’de alabilir miyim? Az sayıdaki ders için bir sonraki sene yine dönemlik öğrenim ücretinin tamamını mı öderim?

İTÜ’de ya da ortak üniversitede alınıp başarısız olunan dersler, aşağıdaki şekillerde tekrar alınabilir.

  1. İTÜ’de alınıp başarısız olunan en fazla iki ders:
    • 1-İTÜ’de yaz okulunda açılmış ise alınabilir,
    • 2-İTÜ yaz okulunda açılmamış ise program koordinatörü ve Fakülte Yönetim Kurulunun onayı ile herhangi bir akredite devlet ya da vakıf üniversitesinin yaz okulunda alınabilir,
    • 3-Eşdeğerliği program koordinatörü ve Fakülte Yönetim Kurulu tarafından eşdeğerliği onaylanmış bir dersin ortak üniversitede bulunması durumunda ortak üniversiteden alınabilir.
  2. Ortak üniversitede alınıp başarısız olunan en fazla iki ders:
  • 1-Ortak üniversitenin onayı ile ortak üniversitenin yaz okulunda alınabilir,
  • 2-İTÜ yaz okulunda açılmış ise ortak üniversitenin onayı ile İTÜ’de alınabilir,
  • 3-Ortak üniversitenin onayı ile yurtdışında ya da Türkiye’de herhangi bir üniversitede alınabilir,
  • 4-İTÜ’de açılmış ise ortak üniversite onayı ile alınabilir.

Eğer iki dersiniz kaldıysa, İTÜ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’na bu konuyla ilgili başvurarak, sadece o dersin kredi ücretini ödersiniz. Ancak ikiden fazla ders bıraktığınız takdirde dönem ücretinin tamamını ödemekle yükümlü olursunuz.

Yukarıda sizlere vermiş olduğumuz bilgilerde programlara ve/veya yıllara göre değişiklikler olabilmektedir. Lütfen son güncellemeleri takip ediniz ve program koordinatörlerinizle iletişime geçiniz. Duyurular, size verilen itu.edu.tr uzantılı e-posta adreslerinize ve aşağıda görebileceğiniz web siteleri aracılığıyla yapılacaktır.

UOLP KOORDİNATÖRLERİ İLETİŞİM BİLGİLERİ ve YARARLI BAĞLANTILAR  

 


UOLP KOORDİNATÖRLERİ İLETİŞİM BİLGİLERİ

 

Bilişim Sistemleri Mühendisliği

Dr. Öğr. Üyesi Mehmet BAYSAN

baysanm@itu.edu.tr

 

285 67 04


 

 

 

İşletme


Prof. Dr. Hatice CAMGÖZ AKDAĞ

camgozakdag@itu.edu.tr

 

293 13 00/ 20 74


 

 

İnşaat Mühendisliği, SUNY Buffalo


Doç. Dr. Burcu GÜNEŞ

bgunes@itu.edu.tr

 

285 34 47

 


 

 

Tekstil Geliştirme ve Pazarlama


 

Doç. Dr. Canan SARIÇAM

saricamc@itu.edu.tr


 

 

292 96 28


 


Moda Tasarımı


 

Prof. Dr. Cevza CANDAN

candance@itu.edu.tr


 

293 13 00 / 24 94


 

Deniz Ulaştırma ve İşletme Mühendisliği


 

Doç. Dr. Tanzer SATIR

tsatir@itu.edu.tr

 

0 216 395 10 64 /1113-1180

 


 

Gemi Makineleri İşletme Mühendisliği

 


 

Prof. Dr. Ata BİLGİLİ

ata.bilgili@itu.edu.tr


 

0 216 395 10 64 /1192-1113


 

Biyomühendislik


 

Prof. Dr. Melek EROL TAYGUN

erolm@itu.edu.tr


 

285 73 45


 


Endüstri Mühendisliği - Southern Illinois Edwardsville
(Yeni öğrenci alımı yapmayan program)


 

Dr. Öğr. Üyesi Gaye KARAÇAY AYDIN

karacayaydin@itu.edu.tr

 

 

293 13 00 / 2664-109

 Endüstri Mühendisliği - SUNY Binghamton 

(2021-2022 yılında açılan program)
 Dr. Öğr. Üyesi Emine YAYLALI

emineyaylali@itu.edu.tr
 296 40 40

 



Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği, NJIT, ABD


 

 Prof. Dr. Serkan ŞİMŞEK

simsekser@itu.edu.tr

 

 

285 36 24

 


İnşaat Mühendisliği, Azerbaycan Prof. Dr. Kadir GÜLER

kguler@itu.edu.tr
 285 38 41
Ekonomi, IUS, Bosna-Hersek  Dr. Öğr. Üyesi Mete Han YAĞMUR

myagmur@itu.edu.tr
 293 13 00 - 2059
Makina Mühendisliği, IUS, Bosna-Hersek  Dr. Öğr. Üyesi İsmail Yalçın URALCAN

uralcany@itu.edu.tr
 293 13 00 - 2506
Mimarlık, IUS, Bosna-Hersek  Prof. Dr. Meryem Birgül ÇOLAKOĞLU

colakoglumer@itu.edu.tr
 293 13 00
Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği, IUS, Bosna-Hersek  Doç. Dr. Yüksel ÇAKIR

cakiryu@itu.edu.tr
 285 36 15
Gemi İnşaatı ve Gemi Makinaları Mühendisliği, Strathclyde Üniversitesi, UK  Dr. Öğr. Üyesi Erden YILDIZDAĞ

yildizdag@itu.edu.tr
 285 64 40

 

 

Yabancı Diller Yüksek Okulu Koordinatörü


 

Özge BOZKURT

ozgebozkurt@itu.edu.tr


 

 

232 47 27 / 126


 





Çift Diploma Programları Ofisi

 


 




Ferhat ÇAKIRÖZ

cakirozf@itu.edu.tr






285 66 00

 

YARARLI BAĞLANTILAR

www.dualdiploma.itu.edu.tr

www.suny.edu.tr

www.sis.itu.edu.tr

www.ydy.itu.edu.tr

www.yurtburs.itu.edu.tr

www.ius.edu.ba

www.strath.ac.uk